Změna je život. CEO prohodinky.cz Juraj Bednár: Takhle vidím náš rebranding já

Michal Pindura 2 16.07.2020

CEO irisimo.cz Juraj Bednár

Jak jste si již zřejmě všimli, z proHodinky.cz se stává IRISIMO. Máme nové logo, novou motivaci a před sebou nové příležitosti. Pokud sledujete naše sociální sítě a občas zabloudíte na náš blog, o rebrandingu určitě neslyšíte poprvé. Možná vás však bude zajímat i to, jak tuto změnu vnímáme ve firmě a jak ji vnímám já osobně, protože rebranding není jen o tom, jaké kroky je třeba udělat (a že jich nebylo málo), aby byl celý proces úspěšný. Jde hlavně o to, aby dával smysl - mně, mým kolegům a především našim zákazníkům.

Ještě předtím, než se dostanu k samotnému rebrandingu, zkusím sám sobě - ​​a také vám - položit otázku: co je to 15 let? Pro někoho celý život, pro jiné důvod oslavit křišťálovou svatbu. Pro naši firmu a nás, co jsme její součástí, je to milník, kterým pravděpodobně ohraničíme jednu etapu. Patnáct let je dlouhá doba v životě každého e-shopu. My jsme se za ten čas stali špičkou v prodeji hodinek nejen v České republice, vybudovali jsme si silnou pozici na trhu, výborné vztahy s dodavateli a každým dnem máme větší radost ze skvělé pověsti mezi zákazníky.

NÁŠ PŘÍBĚH

Řeknu upřímně, že před patnácti lety, když jsme s Matějem, mým spolužákem z vysoké školy, uvažovali, co budeme dělat po skončení studia, rozhodně jsme neměli v plánu odstartovat mezinárodní byznys. Byl rok 2005 a my jsme vsadili na velkou neznámou - internetový obchod s hodinkami. Vše, co jsme dělali, bylo pro nás nové. Ať už jde o vlastnoruční naprogramování první verze e-shopu, nesmělé oťukávačky s dodavateli, nebo zařizování naší první prodejny - přesněji stánku v ružomberském obchodním domě.

V živé paměti máme inspirativní výstavy, první prodané Tissoty a určitě nezapomeneme na zvažování, jaké jméno bude náš obchod nést, aby nejlépe odrážel podstatu toho, co a jak budeme prodávat. Ano, jde o totéž jméno, které pro svůj svazující název musí nyní ustoupit novému brandu IRISIMO - značce, spojující ve svém názvu jméno mytické bohyně duhy Iris, zobrazované s třpytivým závojem, a vzácného momentu, během kterého si všichni kolem všimnou opojnou krásu, vkus a styl osoby ozdobené některým z nabízených módních doplňků.

Matej i já jsme přesvědčeni, že pokud se nám odvaha vyplatila v roce 2005, vyplatí se i teď, když za sebou necháváme značku, se kterou jsme srostlí a na kterou jsme patřičně hrdí. Věříme totiž, že tento odvážný krok s sebou přinese množství pozitiv - pro nás, naše obchodní partnery a samozřejmě pro naše zákazníky.

IRISIMO JE BUDOUCNOST

Potenciál nového fashion brandu IRISIMO je obrovský. Dává nám větší volnost a umožňuje lépe reflektovat na požadavky zákazníků. Přirozeně, jeho pevným základem zůstávají náramkové hodinky, bez nich by to opravdu nešlo. Vedle nich se nám však otevírá téměř nekonečné univerzum módy, která má moc udělat z našeho obchodu vysněné místo, kde každý najde svou vlastní výjimečnost, vymaní se z nudných stereotypů a kde se bude cítit příjemně.

Aby se lidé s námi cítili co nejlépe, necháváme v platnosti všechny prémiové služby, na které si už mnozí zvykli, a už na nejbližší období připravujeme mnohé lákavé překvapení, zejména co se týče rozšiřování sortimentu šperků, doplňků a slunečních brýlí. My v IRISIMO se těšíme na každou výzvu, kterou máme před sebou. Budete i vy součástí našeho fashion světa?

Objevte svou výjimečnost. Nezapomeňte, změna nastane 5. května 2020.

Přidat komentář

Komentáře (2)

yolanda Kieslect- Position 1/2-1/3 price of Amazfit but more fashion and light athleisure style
Martin Super ???