1. Obvyklá dostupnost zboží s termínem jeho expedice je uvedena u každého zboží na internetových stránkách elektronického obchodu. V případě, že není uvedena tak obvyklá dodací lhůta je 3-7 pracovních dnů.
2. Zobrazení zboží na jakékoliv internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje prodávající je pouze ilustrační. Váha, rozměry a ostatní údaje o zboží obsažené v katalozích, prospektech a jiných písemnostech prodávajícího umístěnými na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího jsou udávané výrobcem a mohou se lišit od skutečnosti.
3. Pokud se prodávající a kupující v kupní smlouvě nedohodnou jinak, prodávající je povinen dodat věc kupujícímu podle avizovaného termínu uvedeného na internetových stránkách elektronického obchodu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Pokud prodávající nesplnil svůj závazek dodat věc ve lhůtě podle první věty, kupující jej vyzve, aby dodal věc v jím poskytnuté dodatečné přiměřené lhůtě. Pokud prodávající nedodá věc ani v této dodatečné přiměřené lhůtě, kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy
4. Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je prodávajícím nebo jeho zástupcem, pověřeným doručit zboží a kupujícím dohodnuto v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v době před doručováním zboží (dále jen "Místo").
5. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal ihned po doručení v přítomnosti zástupce prodávajícího. V případě zjištění existence vady zboží je zástupce prodávajícího povinen umožnit kupujícímu vyhotovit záznam o rozsahu a povaze vady zboží, jehož správnost potvrdí zástupce prodávajícího. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může kupující odmítnout převzít dodané zboží s vadou nebo potvrdit doručení zboží s vadou a následně ve smyslu těchto obchodních a reklamačních podmínek uplatnit reklamaci vad zboží u prodávajícího nebo určené osoby.
6. Náklady na poštovné hradí kupující podle způsobu zvoleného v nákupním košíku a podle aktuálních cen za poštovné.
7. Zásilky jsou doručovány prodávajícím prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
8. Kupující může za objednané zboží a za případné náklady za dodání zboží zaplatit následujícími způsoby:
- dobírkou - platba kurýrovi v hotovosti
- bankovním převodem - platba po odeslání objednávky a po přijetí údajů k bankovnímu převodu
- platební kartou - po odeslání objednávky
- platební službou paypal