Pokud chcete nosit fashion produkty od nejoblíbenější značky luxusního zboží na světě, máte jen jedinou volbu - Gucci. Italský módní gigant s tradicí od roku 1921 se z výrobce kožených doplňků pro jezdecké sporty během let vyšv Číst více...
Pokud chcete nosit fashion produkty od nejoblíbenější značky luxusního zboží na světě, máte jen jedinou volbu - Gucci. Italský módní gigant s tradicí od roku 1921 se z výrobce kožených doplňků pro jezdecké sporty během let vyšvihl se samý piedestal designérské tvorby. Co za svého života začal zakladatel značky Guccio Gucci, to jeho synové za několik let zhodnotili a posunuli na zcela jiný level. Z poměrně málo známé florentské firmy se stala prosperující společnost, mezi jejíž zákazníky patřili i takové osobnosti, jakými byli herečka a pozdější monacká kněžna Grace Kelly, podmanivá Audrey Hepburn či prezident Spojených států John F. Kenndedy. Po desetiletích rodinného vedení firmy byla část společnosti prodána investičnímu fondu Investcorp, jehož snahou bylo zajistit pro značku novou budoucnost. Její tváří se stal uznávaný návrhář Tom Ford. Zejména díky němu se Gucci opět vrátil na absolutně výsluní fashion odvětví. Zásluhu na tom měla celá řada nových produktů včetně parfémů, kosmetiky, hodinek a mimořádně žádaných slunečních brýlí Gucci. V roce 1999 převzal značku Gucci francouzský konglomerát Pinault-Printemps-Redoute (dnes Kering) a později byl na pozici kreativního ředitele přijat fenomenální Alessandro Michele. Právě on je zodpovědný za všechny současné kolekce a také za globální image značky. Sluneční brýle Gucci lze směle označit za velkolepou fúzi řemeslného dědictví značky a moderny, které společně představují nový pohled na svět prémiové oční optiky. Kromě delikátního designu nabízejí brýle Gucci garanci 100-procentního pohlcování slunečních paprsků a samozřejmé je pro ně i splnění požadavků certifikátu CE.
...méně