Z nuly na 20 milionů prodaných hodinek. Japonské společnosti Q&Q se podařilo zařadit se do elitního klubu nejprodávanějších hodinářských značek na světě za méně než čtrnáct let. Značka, jejíž název tvoří počáteční písmena angli Číst více...
Z nuly na 20 milionů prodaných hodinek. Japonské společnosti Q&Q se podařilo zařadit se do elitního klubu nejprodávanějších hodinářských značek na světě za méně než čtrnáct let. Značka, jejíž název tvoří počáteční písmena anglických slov Quality a Quantity (Kvalita a množství), byla založena v roce 1976 jako jedna z mnoha firem patřících do silné skupiny Citizen Group. Hlavním cílem nové značky hodín a hodinek bylo obohatit život lidí na celém světě o spolehlivé a cenově mimořádně dostupné produkty. Než se na trhu neudomácnil quartz krystal, Q&Q vyráběla mechanické modely, a to zejména pro exportní účely. S nástupem hodinek na baterii se firma rychle přeorientovala a v tomto segmentu setrvala až dodnes. Za více než čtyři desetiletí existence nabídly hodinky Q&Q spotřebitelům kromě ověřených řešení i některé technologické výdobytky. V roce 1995 to byly například první solárně napájené modely a od přelomu tisíciletí si mezi desítkami pánských i dámských kolekcí našli prostor také titanové, hliníkové či rádiem řízené hodinky. Vedle svých úspěchů nezapomíná Q&Q ani na charitativní aktivity. Už od roku 2013 posílá část výtěžku z prodeje série SmileSolar stejnojmenné společnosti, která z nich financuje školní stravování dětí v rozvojových částech Afriky a Asie. Díky ohromné paletě tvarů, stylů a velikostí jsou hodinky Q&Q schopné vyhovět všem módním trendům, pocitům a příležitostem - a tedy i vám.
...méně