Na tomto místě najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Rádi Vám pomůžeme osobně.
Možností jak se s námi spojit je několik. Využít lze e-mail nebo telefon.
Naše zákaznická podpora je tu pro Vás během pracovních dnů v době od 08:30 do 15:00
Telefon: +420 720 235 435
objednavky@irisimo.cz
informace o objednávkách
podpora@irisimo.cz
informace o produktech (specifikace, dostupnost, rozměry, nastavení, atd.)
reklamace@irisimo.cz
reklamace, výměna a vrácení zboží
Objednání zboží
Jak mohu objednat zboží?
Zboží můžete objednat několika způsoby:
1. Přes naší stránku. Stačí, když vybraný produkt vložíte do košíku tlačítkem DO KOŠÍKU a přejdete nákupním procesem v nákupním košíku. Po odeslání objednávky obdržíte automatický email o přijaté objednávce
2. Telefonicky na telefonním čísle: +420 720 235 435
3. E-mailem na: objednavky@irisimo.cz
Co když jsem nedostal/a email s potvrzením objednávky - je vše v pořádku?
Nemusíte se ničeho obávat. Pokud jste prošli nákupním procesem a dokončili objednávku v nákupním košíku, tak jsme ji úspěšně zaevidovali.
V případě, že ve Vaší emailové schránce nevíte najít email s potvrzením objednávky, zkontrolujte i složku Nevyžádaná pošta (SPAM) nebo jiné složky, například Reklamy a podobně.
Pokud ani přesto nevíte najít email s potvrzením objednávky, pravděpodobně se někde stala chyba. Je možné, že jste v procesu nákupního košíku při vyplňování údajů udělali chybu a objednávka nebyla odeslána, respektive jste zadali nesprávný email.
Stačí když nás kontaktujete telefonicky na: +420 720 235 435 nebo emailem na: objednavky@irisimo.cz a okamžitě prověříme, zda jsme Vaši objednávku přijali.
Chci provést změny v objednávce. Jak na to?
Chcete-li provést změny v objednávce po jejím odeslání (změnit objednaný produkt, změnit adresu doručení, způsob platby a podobně), stačí, když nás kontaktujte na telefonním čísle: +420 720 235 435 nebo emailem na: objednavky@irisimo.cz
V případě, že objednávka ještě nebyla odeslána, změny uděláme.
V případě, že objednávka již byla odeslána, je nám líto, ale žádné změny už nejsme schopni udělat.
Mohu objednávku zrušit?
Samozřejmě!
V případě, že objednávka ještě nebyla odeslána, stačí, když kontaktujte naši zákaznickou podporu emailem nebo telefonicky. V případě, že jste za objednávky již zaplatili (bankovním převodem, platební kartou nebo přes PayPal), peníze Vám vrátíme zpět stejným způsobem. Tento proces trvá 2 - 4 pracovní dny.
V případě, že objednávka již byla odeslána, zrušení není možné. Stačí když kurýrovi řeknete, že o ni nemáte zájem. V případě, že jste již za objednávku zaplatili, po jejím vrácení na naši centrálu Vám vrátíme peníze zpět stejným způsobem.
Faktura - dostanu ji v balíčku?
Ne. Fakturu dostanete jako přílohu emailu o odeslání Vaší objednávky. Jde o plnohodnotný daňový doklad a v případě potřeby ji stačí vytisknout.
Co když jsem dostal poškozené zboží?
Je nám opravdu velmi líto, pokud taková situace nastane. Každý produkt před odesláním důkladně kontrolujeme a děláme vše pro to, aby taková situace nenastala.
V případě, že jste dostali poškozený produkt, nejdříve kontaktujte naši zákaznickou podporu. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a popis poškození.
V případě, že se opravdu jedná o poškození nebo chybu výrobku, proplatíme Vám veškeré náklady spojené s odesláním zboží zpět k nám a obratem Vám zašleme náhradní produkt v bezvadném stavu.
Co když jsem dostal jiný produkt, než jsem objednal?
Mrzí nás, pokud taková situace nastane. Každý produkt před odesláním důkladně kontrolujeme a děláme vše pro to, aby taková situace nenastala.
V případě, že jste dostali jiný produkt, než jste objednali, kontaktujte nejdříve naši zákaznickou podporu. Nezapomeňte uvést číslo objednávky. Obratem navrhneme optimální způsob, abyste správný produkt měli co nejdříve.
Chci nakupovat na firmu, je to možné?
Ano. Je možné nakupovat na firmu. V nákupním košíku stačí zvolit Nakupuji jako firma a vyplnit potřebné údaje.
Jako jsou produkty baleny?
Všechny produkty, které najdete v naší nabídce, Vám dodáme v originálním balení daného výrobce. Může to být krabička, taška nebo sáček. Záleží na typu produktu a originálního balení výrobce.
Doprava a dodání
Jaká je doba doručení?
Všechny produkty, které máme na skladě, expedujeme v den přijetí Vaší objednávky (do 12:00). Očekávané doručení je následující pracovní den od odeslání.
V případě, že zboží aktuálně nemáme na skladě, jeho doručení trvá déle, obvykle o 1-2 pracovní dny. Den doručení uvádíme u každého produktu přímo v jeho detailu. V ojedinělých případech může nastat situace, že dodání se prodlouží oproti avizovanému termínu. V takovém případě, zákazníka neprodleně informujeme o novém termínu dodání.
Jakými způsoby doručujete?
Na výběr nabízíme několik způsobů doručení:
Doručujete i do zahraničí?
Ano, doručujeme v rámci celé Evropské unie. Mimo Evropské unie nedoručuje.
Vím změnit adresu doručení, kterou jsem zadal/a v objednávce?
V případě, že zásilka ještě nebyla odeslána, stačí když budete kontaktovat naši zákaznickou podporu.
V případě, že zásilka již byla odeslána, změna adresy již není možná. Doporučujeme Vám kontaktovat přímo kurýra, který Vaši zásilku doručuje a dohodnout se s ním na změně adresy.
V případě, že je zásilka doručována na výdejní místo, adresu po jejím odeslání už neumíme změnit.
Zásilku nemohu probrat, co mám dělat?
V případě, že jde o výdejní místo, odběrná lhůta je obvykle 5 - 7 dní. Zásilku proto nemusíte převzít hned v den, ve kterém dostanete avízo o její připravenosti k vyzvednutí.
Kurýrní společnosti informují zákazníka o doručování den předem emailem nebo prostřednictvím SMS. V případě, že Vám termín doručení nevyhovuje, doporučujeme kontaktovat přímo kurýrní společnost nebo kurýra a dohodnout se na jiném termínu doručení.
Co když zásilku od kurýra nevyzvednu nebo ji nevyzvednu v odběrní lhůtě na výdejním místě?
V případě, že se jedná o výdejní místo, odběrná lhůta je obvykle 5 - 7 dní. Zásilku proto nemusíte převzít hned v den, ve kterém dostanete avízo o její připravenosti k vyzvednutí.
Kurýrní společnosti informují zákazníka o doručování den předem emailem nebo SMS. V případě, že Vám termín doručení nevyhovuje, doporučujeme kontaktovat přímo kurýrní společnost nebo kurýra a dohodnout se na jiném termníne doručení.
Pokud se Vám přesto nepodaří balík převzít, zásilka se vrátí zpět k nám. V případě, že máte zájem, abychom zásilku znovu poslali, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu.
Možnosti platby
Jakým způsobem mohu za objednávku zaplatit?
Za svou objednávku můžete platit online nebo při převzetí v hotovosti. Pro bezhotovostní úhrady máme k dispozici zabezpečenou platební bránu poskytovatele, která využívá nejvyspělejší technologie v oblasti ochrany osobních údajů a vylučují možnost zneužití.
Vybrat si můžete z následujících způsobů platby:
Proč se mezi možnostmi platby nezobrazuje dobírka?
V případě, že v nákupním košíku není možné zvolit dobírku, je to proto že produkt, který objednáváte, má vyšší hodnotu než je maximální částka dobírky stanovena přepravcem.
Můžete platit jedním z bezhotovostních způsobů.
Mohu nakupovat na splátky?
Ne, nákup na splátky není možný.
Vrácení zboží
Objednaný produkt mi nevyhovuje. Mohu ho vrátit?
Ano, hodinky, šperky, brýle a také doplňky můžete vrátit do 12 měsíců od zakoupení.
Více o 12 měsíční lhůtě na vrácení najdete ZDE.
Jaké jsou vaše podmínky pro vrácení?
Podmínky pro vrácení jsou následující:
- vrátit můžete nepoužité zboží včetně celého příslušenství, který jste od nás dostali
- v případě vrácení zboží nás nemusíte kontaktovat. Stačí, když vyplníte Formulář na odstoupení a vložíte ho do zásilky, kterou nám posíláte zpět
- za zásilku, kterou nám posíláte, jste zodpovědní až do bodu, kdy k nám dorazí. Doporučujeme zásilku pojistit
- zboží musí být vráceno v původním balení a musí obsahovat všechny původní visačky, doplňky a nesmí mít známky použití
- zásilky poslané na dobírku nepřebíráme
- peníze vracíme stejným způsobem, jak jste platili. V případě, že jste platili na dobírku, tak peníze vracíme na bankovní účet.
Mohu objednaný produkt vyměnit?
Ano. Více o výměně zboží naleznete v části Výměna zboží.
Jak dlouho trvá, než mi vrátíte peníze?
Peníze budou vráceny nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí na adrese, kterou uvádíme pro vrácení zboží.
Toto je však maximální lhůta. Obvykle vrácení proběhne mnohem dříve. Vrácení peněz nijak nezdržujeme a zásilky od zákazníků zpracováváme obratem.
Zásilku jsem vám poslala a peníze jste mi stále nevrátily. Co mám dělat?
Kontaktujte náš zákaznický servis. Připravte si číslo zásilky a číslo objednávky. Obratem zkontrolujeme, zda jsme Vaši zásilku opravdu dostali.
Co když jsem dostal poškozené zboží?
Je nám opravdu velmi líto, pokud taková situace nastane. Každý produkt před odesláním důkladně kontrolujeme a děláme vše pro to, aby taková situace nenastala.
V případě, že jste dostali poškozený produkt, nejdříve kontaktujte naši zákaznickou podporu. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a popis poškození.
V případě, že se opravdu jedná o poškození nebo chybu výrobku, proplatíme Vám veškeré náklady spojené s odesláním zboží zpět k nám a obratem Vám zašleme náhradní produkt v bezvadném stavu.
Co když jsem dostal jiné zboží, než jsem objednal?
Je nám opravdu velmi líto, pokud taková situace nastane. Před odesláním každý produkt kontrolujeme a děláme vše pro to, aby se taková situace nestala.
V případě, že jste dostali jiný produkt než jste objednali, kontaktujte nejdříve naši zákaznickou podporu. Nezapomeňte uvést číslo objednávky. Obratem navrhneme optimální způsob, abyste správný produkt měli co nejdříve.
Kde najdu formulář na vrácení zboží?
Formulář na vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.
Je možné zboží vrátit i osobně?
Ne. Možnost vrácení zboží osobně není možná.
Jaká je adresa pro vrácení zboží:
Na vrácení nebo výměnu zboží můžete bezplatně využít výdejní místo Packeta.
Stačí když na výdejní místo zanesete zásilku a obsluze nadiktujete Vaše jméno, příjmení a naše ID přepravy: 92560502
Vyžádejte si potvrzení o předání zásilky od obsluhy a uschovejte si ho.
Výměna zboží
Mohu objednané zboží vyměnit?
Ano, hodinky, šperky, brýle i doplňky můžete vyměnit do 14 dnů od jeho přijetí
Jaké jsou podmínky pro výměnu zboží?
Podmínky pro výměnu jsou následující:
- vyměnit můžete nepoužité zboží včetně celého příslušenství, který jste od nás dostali
- v případě výměny zboží kontaktujte naši zákaznickou podporu, abychom Vám rezervovali zboží, které chcete na výměnu. Vyplňte Formulář pro výměnu tovaru, vložte ho do zásilky, kterou nám posíláte zpět
- za zásilku, kterou nám posíláte, jste zodpovědní až do bodu, kdy k nám dorazí. Doporučujeme zásilku pojistit
- zboží musí být vráceno v původním balení, musí obsahovat všechny původní visačky, doplňky a nesmí mít stopy používání
- zásilky poslané na dobírku nepřebíráme
Mohu výměnu zboží urychlit?
Ano. Stačí, když si nový produkt objednáte jako novou objednávku a původní vrátíte. Novou objednávku vyřídíme standardním způsobem a za původní produkt Vám vrátíme peníze. Více o vrácení zboží najdete v části Vrácení zboží.
Jak mám postupovat když chci objednané zboží vyměnit?
Máte dvě možnosti:
1. Původní zboží nám pošlete zpět na naši adresu a přiložíte Formulář na výměnu zboží. Po přijetí a kontrole původního zboží Vám zašleme nový. Doplácíte nebo my vracíme, jen rozdíl v částce.
2. Pošlete si novou objednávku, kterou vyřídíme standardním způsobem. Původní zboží pošlete na naši adresu a přiložíte Formulář na odstoupení od smlouvy. Za původní zboží Vám vrátíme peníze.
Co když je rozdílná částka za vyměněné zboží?
Pokud je nové zboží vyšší hodnoty než původní, tento rozdíl doplatíte. Pokud je nové zboží nižší hodnoty, rozdíl Vám vrátíme.
Je možné zboží vyměnit i osobně?
Ne. Možnost osobní výměny není možná.
Jaká je adresa pro výměnu zboží:
Na vrácení nebo výměnu zboží můžete bezplatně využít výdejní místo Packeta.
Stačí když na výdejní místo zanesete zásilku a obsluze nadiktujete Vaše jméno, příjmení a naše ID přepravy: 92560502
Vyžádejte si potvrzení o předání zásilky od obsluhy a uschovejte si ho.
Reklamace
Jaké jsou reklamační podmínky?
Reklamační řád naleznete ZDE.
Chci reklamovat výrobek. Jak mám postupovat?
Reklamaci zadejte online ZDE.
Vyplňte reklamační formulář. Po jeho odeslání dostanete všechny potřebné informace pro vyřízení reklamace na e-mail, který jste zadali.
Kontakt
Náš zákaznický servis je tu pro Vás každý pracovní den.
Všechny Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co možná nejkratším termínu. Nejdéle však do 24 hodin.
Telefon: +420 720 235 435
objednavky@irisimo.cz
informace o objednávkách
podpora@irisimo.cz
informace o produktech (specifikace, dostupnost, rozměry, nastavení, atd.)
reklamace@irisimo.cz
reklamace, výměna a vrácení zboží
Fakturační adresa:
IRISIMO s. r. o.
Bystricka cesta 5633/16A
034 01 Ruzomberok
IČO: 46569014
DIČ: CZ683356627